"> Primăria Arad anunță decalarea programului de lucru și a activității de relații cu publicul - Zoom ARAD

Primăria Arad anunță decalarea programului de lucru și a activității de relații cu publicul

Zoom Arad

Pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus, am dispus decalarea programului de lucru al angajaților Primăriei Municipiului Arad, la recomandarea Comitetului Local pentru Situații de Urgență. În acest context, a fost revizuit și programul de desfășurare a activității de relații cu publicul. În perioada 13.03.2020–31.03.2020 acesta va fi următorul:

Direcția Comunicare:
Serviciul Relații cu Publicul
Luni – Joi: 8.30 – 12.00
15.00 – 17.00
Vineri: 8.30 – 12.00

Serviciul Informare Cetățeni
Marți și Joi: 9.00 – 12.00

Direcția Edilitară:
Serviciul Transport Local, Autorizare Activităţi Economice Luni – Joi: 8.30 – 12.00
15.00 – 17.00
Vineri: 8.30 – 12.00

Direcția Venituri
Luni – Joi: 8.00 – 17.00
Vineri: 8.00 – 14.00

Direcția Patrimoniu
Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Privat
Marți: 8.00 – 11.00
Joi: 14.00 – 16.00

Serviciul Fond Locativ
Marți: 8.00 – 11.00
Joi: 8.00 – 11.00

Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară
Marți: 8.00 – 11.00
Joi: 14.00 – 16.00

Direcția Arhitect-șef Serviciul Date Urbane și Spațiale, Evidenţă Construcţii
Luni – Joi: 8.30 – 12.00
15.00 – 17.00
Vineri: 8.30 – 12.00

Secretar general al municipiului
Serviciul Agricol
Luni – Joi: 8.30 – 12.00
15.00 – 17.00
Vineri: 8.30 – 12.00

Biroul Cadastru Extravilan, Fond Funciar
Luni – Joi: 8.30 – 12.00
15.00 – 17.00
Vineri: 8.30 – 12.00

Serviciul Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor
Luni – Miercuri: 8.30 – 16.30
Joi: 8.30 – 18.30
Vineri: 8.00 – 14.00

Deși activitatea de Relații cu publicul în cadrul Primăriei Municipiului Arad continuă, avem rugămintea să evitați pe cât posibil prezența la ghișeele noastre, atunci când se pot folosi și alte mijoace de comunicare, respectiv: poșta electronică (pma@primariaarad.ro) sau corespondență (310130 ARAD, Bulevardul Revoluţiei nr. 75, jud. Arad).
Informații suplimentare se pot obține și telefonic, apelând 0040-257-281850 sau numerele de fax: 0040-257-284744 și 0040-257-253842.

Eventualele sesizări pot fi făcute prin intermediul aplicației MyArad sau via email la adresa sesizari@primariaarad.ro

Vă reamintim de asemenea că pe pagina de internet a Primăriei Municipiului Arad, www.primariaarad.ro, aveți la dispoziție Platforma Online de Comunicare, prin intermediul căreia veți putea:
– Depune online declarațiile de impunere pentru clădiri, terenuri, mijloace de transport și panouri publicitare;
– Consulta documentele emise de organul fiscal local;
– Obține în format electronic certificatul de atestare fiscală;
– Efectua plăți online pentru obținerea autorizației de acces în oraș a mijloacelor de transport de tonaj greu;
– Plăti impozite, taxe și amenzi datorate organului fiscal local;
– Consulta stadiul cererilor depuse;
– Depune petiții online.

Nu uitați nici de Forumul de discuții, pe care îl găsiți tot pe pagina de internet a instituției, www.primariaarad.ro.

Acum, mai mult ca oricând, apelați la mijloacele alternative de comunicare cu noi.
Vă mulțumim pentru înțelegere.

Comentarii pe Facebook

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Next Post

Ionel Bulbuc: În parcul Zsolt Török, au fost montate elemente pentru skateboard și pentru cățărat

Iubitorii de skateboard din oraș vor avea plăcuta surpiză să descopere că în Parcul Zsolt Török (din spatele muzeului) au fost montate câteva elemente necesare practicării acestui sport. Vorbim despre o rampă de skateboard tip cutie prevăzută cu balustradă, o rampă de skateboard tip val dublu, o rampă tip şină […]